Acasa
Despre noi
FAQ
Contact
About Us
Despre noi
Contact Us
Unde ne puteti gasi ?
Strada Zborului nr.6, Clădirea Consola Group, sector 3, BUCURESTI
021.323.31.73
sales@tls-romania.com
Home
FAQ
Transport maritim Yang Ming Romania
FAQ
1. Cu cât timp înainte trebuie trimis booking-ul?
În perioadele aglomerate, booking-ul trebuie trimis cu 2 săptămâni înainte! Transportatorul este ultima verigă în acest lanț trofic, așa încât presiunea este mare, din dorința de a ieși totul ideal. Cu toate acestea, fără sprijinul furnizorului, al informațiilor actualizate și al timpului util pentru efectuarea formalităților (încărcare marfă în container, vamă, etc.), procesul logistic poate suferi modificări.
2. Marfa are asigurare?
Nu! Oferta nu include asigurarea mărfii, astfel că riscul de accident, deteriorare sau pierdere a mărfii nu trebuie ignorat.
3. Putem “omite” în container un produs care nu se regăsește în documentele comerciale?
Nu! Este foarte important ca documentele comerciale să concorde perfect cu informațiile de pe B/L. În cazul unui control vamal, procedura este anevoioasă și poate complica și importurile ulterioare.
4. ETA este sub rezerva “wpagw”.
Fiecare ofertă de transport este sub rezerva “wpagw”- weather permitting all going well- astfel încât orice promisiune a datei de sosire a containerului trebuie luată sub rezerva schimbărilor care pot surveni chiar și cu câteva zile înainte (de pilda, congestie la Bosfor).
5. Alegeți cu atenție condiția de livrare!
Este important ca informația oferită cu privire la condiția de livrare să fie cea corectă, cu tot ce presupune fiecare incoterm (FOB, CIF, EXW).
6. Care este diferența între agentul de linie și casele de expediții?
Agentul de linie este reprezentantul exclusiv al unei linii maritime, în vreme ce casa de expediții oferă cotații ale mai multor linii.